Despre returnarea produselor si a banilor. Cumparati fara risc.
Existam ca firma de mai mult de 32 de ani. Asta credem noi ca inseamna ceva.
Avem sute de mii de clienti multumiti. Ne place sa credem ca sunt sute de mii de prieteni, care ne recomanda si prietenilor lor. Avem clienti pe care ne bucuram sa-i revedem si ani de zile mai tarziu, cand isi cumpara urmatoarea masina si revin la noi pentru tavita de portbagaj si covorase. Stim ca si dumneavoastra veti fi printre ei.
Ne place ce facem, ne pricepem la ceea ce facem, stim ce vindem si importam doar produse de care suntem mandri si pentru care putem "baga mana in foc".
Noi aveam o foarte ferma si clara politica de retur cu multi ani inainte sa existe legea romaneasca si/sau europeana privind retururile. Pe scurt, nu vrem si nu am vrut niciodata sa luam banii unui client care nu e multumit de ceea ce a cumparat de la noi.
Nu ne intereseaza banii dumneavoastra azi, ci ne intereseaza sa reveniti la noi si cand va cumparati urmatoarea masina.

Dacă vă gândiți să returnați produsul, nu îl utilizați! Nu puteți utiliza produsele pe care le-ați primit, înainte de a lua o decizie cu privire la anularea contractului de vânzare-cumpărare. Dreptul de retragere există pentru a vă permite să examinați produsul așa cum ați face-o într-un magazin, nu pentru a vă oferi 14 zile calendaristice de utilizare gratuită.

 
Va garantam ca daca primiti produsele noastre si nu va plac, in termen de 14 zile le puteti returna si va primiti banii inapoi.
Tot ce va rugam este sa o faceti in mod civilizat. Daca dumneavoastra nu va place ceva, este dreptul dumneavoastra si va dam banii inapoi, dar nu uitati ca sute de mii de alti clienti au fost multumiti de acel produs. Nu-i jigniti pe toti aceia, nu jigniti fabricile si nici pe noi printr-o atitudine de mahala.
Conditii si procedura de returnare a produsului
 
Principii generale, extras din cadrul legal
 
 
Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului.
 
Costurile de curierat pentru returnarea produsului sunt in totalitate in sarcina cumparatorului.
 
Se va returna doar pretul produsului. Costurile de curierat nu se returneaza. Aceia nu sunt banii nostri. Noi am platit firma de curierat sa va aduca produsul si, oricum,v-am facturat doar o parte din acel cost de livrare, diferenta suportand-o noi. Sa facem o paralela; daca ati cumparat un produs dintr-un magazin fizic si-l duceti inapoi, primiti banii pe combustibilul pe care l-ati consumat cand ati cumparat produsul?
Daca la cumparare ati beneficiat de curierat gratuit, costurile de curierat pe care le-am suportat noi (dar nu mai mult de 21 ron) vor fi scazute din valoarea returnata.
 
Daca in termen de 24 de ore de la primirea produsului identificati defecte sau nepotriviri, produsul se inlocuieste pe cheltuiala noastra.
 
Conditii de returnare
Produsele trebuie sa fie absolut nefolosite, nedeteriorate si curate.
Va rugam sa pastrati ambalajele sau elementele de prezentare (dupa caz).
Produsele trebuie returnate in ambalajul sau prezentarea in care le-ati primit. Exceptie fac ambalajele de polietilena (nylon, stretch) care pot fi inlocuite cu altele similare, dar conditia este sa protejeze la fel de bine produsul.
 
Procedura de returnare
Pentru returnarea produselor, va rugam sa ne contactati pe mail sau prin pagina https://rimi.ro/contact . Daca doriti, pentru a beneficia de intregul nostru suport in rezolvarea problemei, va rugam si sa ne sunati la numerele de pe site pentru a ne anunta eventuala nemultumire si dorinta de a ne trimite inapoi produsul. Daca ne contactati doar pe email, in termen de 1 zi lucratoare va vom contacta telefonic. Daca nu sunteti sunat(a) de catre noi in termenul de mai sus, inseamna ca din motive neimputabile noua, care tin de comunicatiile electronice si de alti factori, nu am primit mail-ul dumneavoastra. In acest din urma caz, va rugam sa ne contactati telefonic. In oricare dintre cazuri este absolut necesar sa ne anuntati si in scris despre solicitarea de retur si sa ne scrieti date concrete identificarea comenzii/facturii/clientului.
 
Expedierea o veti face prin aceeasi firma de curierat pe care am folosit-o noi cand v-am livrat comanda si pe care v-o vom indica la momentul respectiv sau, in functie de circumstante, vom face noi la firma de curierat cerere de ridicare a coletului. Incercam sa va ajutam cat putem de bine.
Produsele vor fi ambalate cat se poate de bine pentru a nu permite deteriorarea lor pe durata transportului.
Va rugam sa va asigurati prin calitatea ambalajului si impachetarii ca produsul ajunge inapoi la noi in perfecta stare.
 
Restituirea banilor
In momentul in care am primit produsul returnat se va verifica starea acestuia, iar daca aceasta corespunde cerintelor de mai sus, va vom contacta imediat pentru emiterea facturii de retur si pentru a ne da un cont bancar in care doriti sa va viram banii.
Viramentul bancar catre contul pe care ni l-ati dat va fi facut imediat (1-2 zile lucratoare).
Nu vom receptiona niciodata colete cu plata ramburs.
Factura de retur si transferul bancar trebuie facute in mod obligatoriu catre aceeasi persoana/firma careia i s-a facturat initial produsul vandut.
Responsabilitatea asupra corectitudinii contului bancar apartine in intregime clientului. Nu ne asumam si nu ni se poate imputa nici o dauna sau pierdere produsa de virarea banilor intr-un cont incorect sau blocat, atata vreme cat viramentul se face in contul care ne-a fost transmis.
Despre motive de retur, maniera de abordare, ce va place si ce ne place

Produse comandate gresit
Suntem obsedati de precizie si calitate, dar oricat am incerca, nu putem fi perfecti. Se mai intampla sa gresim. In cazul in care v-am trimis altceva decat ati comandat, va asiguram ca inlocuirea produsului se va face cat de repede posibil si fara niciun fel de costuri pentru dumneavoastra. Va asiguram si ca ne este extrem de rusine cand gresim. Poate de aceea si rata noastra de erori este de sub 0.5%, cam de 15 ori sub media pe domeniu. Inseamna ceva, nu?
Pe de alta parte, se poate intampla oricui sa comande gresit. Din necunoasterea masinii, din neatentie sau din graba, oricat de multe informatii am scrie pe site, oricat de complete si corecte ar fi acestea, in pofida confirmarilor telefonice, oamenii mai gresesc. Si daca ati comandat gresit, va asiguram de tot sprijinul nostru in inlocuirea produsului si vom cauta varianta care sa implice costuri minime pentru dumneavoastra. Va rugam, insa, sa intelegeti ca in acest caz, costul de trimitere a produsului corect si de returnare a celui comandat gresit, sunt in sarcina clientului.
Tot ce va rugam este ca produsul pe care ni-l trimiteti inapoi sa fie absolut in starea in care vi l-am trimis, curat, nefolosit, cu toate elementele de identificare. De asemenea sa il ambalati cat se poate de bine ca sa nu se distruga la transportul de retur. Nu credem ca doriti sa ne "recompensati" placerea cu care va ajutam prin a ne face o paguba de cateva zeci de euro trimitandu-ne inapoi un produs... distrus.
Nu ne face placere, dar trebuie sa scriem cateva randuri si la adresa celor care, in pofida evidentei, considera ca ei nu pot gresi sau le este rusine sa-si recunoasca greseala, sau care in enormitatea ego-ului lor, dar in micimea personalitatii si in lipsa onoarei lor prefera sa dea vina pe noi in mod absurd si nejustificat, poate ca sa economiseasca niste maruntis din costurile de retur, poate pentru ca nu au 7 ani de-acasa, poate pentru ca mediul competitiv-corporatist ii invata ca daca isi recunosc greseala pierd "puncte"/ imagine/ cota de respect.
Ei bine, pe acestia noi ii asiguram de contrariu.
In cazul in care ati comandat gresit, iar acest lucru este evident din comanda scrisa facuta pe site sau prin e-mail, va rugam respectuos sa nu incercati sa dati vina pe noi. Acceptati-va si asumati-va greseala si va garantam tot respectul si ajutorul nostru. Intelegem sa acceptam cand gresim noi, intelegem sa ajutam cu tot dragul si priceperea un client care a gresit si recunoaste in mod normal, simplu, elegant si civilizat ca a gresit, dar nu reactionam defel bine cand intalnim persoane, ca nu le poti spune oameni, care cred ca se pricep la orice si mai bine decat oricine, ca doar ei au dreptate si ca ei nu pot gresi niciodata, persoane care ar face orice doar sa nu spuna "am gresit".
Calitatea produselor si potrivirea in masina
Importam doar produse de la fabrici din primul esalon al industriei, doar producatori din Cehia, Germania, Polonia, toti multiplu premiati, agreati si avizati. Toate fabricile acestea produc nu de ieri de azi, ci de zeci de ani, nu produc la intamplare, ci bazandu-se pe norme, tehnologii si materiale actuale. Toate fabricile sunt de fapt oameni, oameni care se pricep la munca lor, carora le pasa de munca lor, sunt preocupati de calitate si precizie si sunt adevarati specialisti in acest domeniu foarte competitiv, reglementat si restrictiv.
Iar in ceea ce ne priveste, cat ne pricepem si noi dupa multe sute de mii de produse vandute, nu avem nicio indoiala asupra calitatii produselor. Nu importam nimic pe care sa nu vi-l recomandam cu toata onestitatea si profesionismul, nici nu ne-ar trece prin minte sa va oferim ceva ce nu le-am oferi prietenilor nostri sau familiei. De fapt, nu am exista ca firma de mai mult de 30 de ani daca vreodata am fi facut altfel, dar... fiecare om e diferit. Fiecaruia poate sa-i placa sau nu ceea ce a comandat.
Clientii care vin la noi la depozit pot vedea produsele, sa compare cele de la producatori diferiti pentru masina lor, sa le puna in masina, sa le pipaie, sa le miroasa etc.
Dar, este de la sine inteles, cei care comanda online nu au aceasta posibilitate. Pot sa citeasca (le recomandam sa citeasca...) ce scriem noi la descrierea produselor, pot sa vada pozele, pot sa-i mai intrebe una-alta pe colegii nostri care-i suna pentru confirmarea comenzii. Altii poate au vazut produsele la vreun prieten/cunoscut din sutele de mii de clienti de-ai nostri, poate au citit pe forumurile auto mii (foate multe mii!) de review-uri ale cumparatorilor. In cele din urma, insa, totul depinde de gusturile personale, de preferinte subiective, de sisteme de referinta mentale pre-existente, de orice altceva.
Desigur ca, daca nu va place vreun produs, putem sa vi-l schimbam cu altul de la alt producator, sau ca, in ultima instanta puteti sa ni-l returnati si va dam banii inapoi asa cum scrie si mai sus.
Ce va rugam, insa, este sa intelegeti de la bun inceput ca nu am fi aici de atata vreme daca vreodata am fi acceptat sa avem clienti nemultumiti sau daca am fi ignorat vreo nemultumire a unui client. Nu ne trebuie banii unui client nemultumit! Nu-i vrem, nu-i luam, ne fac scarba! Avem o repulsie organica de a face profit de la un client nemultumit.
Drept urmare, va rugam chiar daca doriti sa returnati un produs, indiferent de motive, fiti politicos. Va dam banii inapoi oricum.
Spuneti simplu ca nu va place sau nu va trebuie si gata. Nu-i suparare. Dar nu incercati sa ne convingeti ca un produs nu se potriveste cand sute sau mii de alti clienti ai nostri cu aceeasi masina (si zeci de mii sau sute de mii din Europa...) au cumparat fix acelasi produs pentru fix aceeasi masina si s-a potrivit. Nu incercati sa ne convingeti ca e de calitate proasta cand fabricile de la care importam sunt doar cele mai bune din Europa. Nu jigniti produsele noastre si munca noastra - dumneavoastra nu v-ar place sa vi se faca asa ceva, de acord?
Va rugam sa aveti intelepciunea si modestia de a intelege ca NU stiti totul si orice mai bine decat fabricile de top din Europa sau decat zecile de milioane de clienti ai lor de pe tot continentul.
Si mai ales, daca in trecut ati avut relatii neplacute cu diversi comercianti, in niciun caz, dar IN NICIUN CAZ, nu ne puneti in aceeasi oala cu ei. Nu refulati la noi si nu ne tratati ca pe altii. Noi nu suntem altii. Suntem firma Rimi din Timisoara.
Demonstrati-va calitatea umana si nivelul de cultura spunand "Te rog" si "Multumesc", nu aruncand in stanga si-n dreapta cu insulte, injurii, invective, jigniri, amenintari.


In concluzie, chiar daca doriti sa ne trimiteti un produs inapoi, vorbiti frumos. Nu insultati si nu jigniti nici produsele noastre, nici  fabricile de care noi suntem mandri, nici pe noi si munca noastra. Putem fi prieteni si putem sa va stam la dispozitie pe viitor si daca, din varii motive, vreodata ne trimiteti inapoi ceva.
Rimi SRL Timisoara

Creare cont

Creare cont nou

Ai deja un cont?
Intra in cont Sau Reseteaza parola