Categorii

10 zile garantia banilor inapoi
 
 
Avem zeci de mii de clienti multumiti. De fapt, zeci de mii de prieteni, care ne recomanda si prietenilor lor. Stim ca si dumneavoastra veti fi printre ei.
Noi stim ce vindem si importam doar produse de care suntem mandri si pentru care putem "baga mana in foc".
 
Totusi, ca sa fiti siguri ca a cumpara de la noi este absolut fara riscuri, va garantam ca daca primiti produsele noastre si nu va plac, in termen de 10 zile le puteti returna si va primiti banii inapoi.
 
 
Conditii si procedura de returnare a produsului
 
Principii generale
 
 
Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului.
 
Costurile de curierat pentru returnarea produsului sunt in totalitate in sarcina cumparatorului.
 
Se va returna doar pretul produsului. Costurile de curierat nu se returneaza.
Daca la cumparare ati beneficiat de curierat gratuit, costurile de curierat pe care le-am suportat noi (dar nu mai mult de 20 ron) vor fi scazute din valoarea returnata.
 
Daca in termen de 24 de ore de la primirea produsului identificati defecte sau nepotriviri, produsul se inlocuieste pe cheltuiala noastra.
 
Conditii de returnare
Produsele trebuie sa fie absolut nefolosite, nedeteriorate si curate.
Va rugam sa pastrati ambalajele sau elementele de prezentare (dupa caz).
Produsele trebuie returnate in ambalajul sau prezentarea in care le-ati primit. Exceptie fac sacii de polietilena. Pe acestia ii puteti inlocui cu altii, dar conditia este sa protejeze la fel de bine produsul.
 
Procedura de returnare
Pentru returnarea produselor, va rugam sa ne contactati pe adresa de mail pe care o gasiti pe http://www.rimimg.ro/contact.htm sau telefonic la numerele de pe site pentru a ne anunta eventuala nemultumire si dorinta de a ne trimite inapoi produsul. Daca ne contactati pe email, in termen de 1 zi lucratoare va vom contacta telefonic. Daca nu sunteti sunat(a) de catre noi in termenul de mai sus, inseamna ca din motive neimputabile noua, care tin de comunicatiile electronice si de alti factori, nu am primit mail-ul dumneavoastra. In acest din urma caz, va rugam sa ne contactati telefonic.
 
Expedierea o veti face prin aceeasi firma de curierat pe care am folosit-o noi cand v-am livrat comanda si pe care v-o vom indica la momentul respectiv.
Produsele vor fi ambalate cat se poate de bine pentru a nu permite deteriorarea lor pe durata transportului.
Va rugam sa va asigurati prin calitatea ambalajului si impachetarii ca produsul ajunge inapoi la noi in perfecta stare.
 
Restituirea banilor
In momentul in care am primit produsul returnat se va verifica starea acestuia, iar daca aceasta corespunde cerintelor de mai sus, va vom contacta imediat pentru emiterea facturii de retur si pentru a ne da un cont bancar in care doriti sa va viram banii.
Viramentul bancar catre contul pe care ni l-ati dat va fi facut imediat (1-2 zile lucratoare). Responsabilitatea asupra corectitudinii contului bancar apartine in intregime clientului. Nu ne asumam si nu ni se poate imputa nici o dauna sau pierdere produsa de virarea banilor intr-un cont incorect sau blocat, atata vreme cat viramentul se face in contul care ne-a fost transmis.
 
Rimi SRL Timisoara